Pragniemy poinformować, że w XX edycji Warszawskich Inicjatyw Edukacyjnych (w roku szkolnym 2024/2025) 3 nauczycielki z naszego przedszkola opracowały własne projekty, z których dwa otrzymały dofinansowanie:

  • "W internecie surfuję, bezpiecznie się czuję i nie hejtuję" - p. Magdalena Gapa;
  • "Do TIK czy nie do TIK? - cykl zajęć językowych łączących wykorzystanie nowoczesnych technologii z tradycyjnymi folkowymi zabawami dzieci z krajów anglosaskich w integracyjnej grupie dzieci czteroletnich" - p. Anna Moszczyńska - Projekt uzyskał dofinansowanie;
  • "Moi nowi przyjaciele, moje nowe środowisko- czuję się dobrze w Polsce, choć się tu nie urodził/am/em" (działania na rzecz włączenia dzieci uchodźców i imigrantów w społeczność szkół i przedszkoli)" - p. Elwira Wójcicka-Nowicka - Projekt uzyskał dofinansowanie.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Warszawskie Inicjatywy Edukacyjne (WIE) to program Biura Edukacji Urzędu m.st. Warszawy umożliwiający dofinansowanie projektów przygotowanych i realizowanych przez przedszkola i szkoły prowadzone przez m.st. Warszawę.

W ramach WIE możliwe jest otrzymanie dofinansowania na realizację projektów dotyczących:

  • inicjatyw związanych z rozwojem zainteresowań naukowych;
  • działań na rzecz włączenia dzieci uchodźców i imigrantów w społeczność szkół i przedszkoli;
  • edukacji z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnej w nauczaniu;
  • samorządności szkolnej i uczniowskiej oraz środowiska lokalnego;
  • działań związanych z przestrzenią szkoły, osiedla, miasta;
  • projektów związanych z kształtowaniem postaw otwartości, dialogu, akceptacji różnorodności;
  • przedsięwzięć z zakresu edukacji kulturalnej;
  • działań na rzecz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych;
  • działań związanych z edukacją prawną;
  • działań proekologicznych, m.in. związanych z ochroną klimatu, ochroną praw zwierząt, edukacją na temat Wisły.